Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Březen 20 21:24:06 CET 2008

Po nejakom case vsetkym este raz dakujem za tipy/napady/postrehy/rady.
Zatial som to vyriesil silikonovymi vodicmi, silikonovou hadickou a
dentakrylom.

Teplotny alarm som urobil jednoducho s termistorom a komparatorom,
zvukovu signalizaciu 2 oscilatormi. Nie je to nic svetoborne, no
podelim sa. Ponal som to ako fotoserial bez slov.

http://www.za.gaya.sk/~sinkom/konstrukcie/ThermoAlarm/ThermoAlarm.html

miro

http://www.yahoo.com/r/hs