GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-() + postreh na TME

Jan Blatniak 20n60a@gmail.com
Čtvrtek Březen 20 20:02:25 CET 2008

admin.mtech napsal(a):

>Na TME pozor.....
>
>Ceny maju pekne, ked sa zaregistrujete dostanete na webe este lepsie ceny !!
>
>Ale, neviem ci to je naschval alebo maju chybu na webe.....
>
>Pri zobrazenych cenach (ak ste zalogovany) mate aj mnoztvo od ktoreho
>platia.
>Napriklad:
>Neregistrovany :
>- ma cenu za SMD 1206 rezistor 33ohm ..... 1.20 Skk  (napriklad)
>Po zaregistrovani a po prihlaseni zrazu vidite:
>- cenu za SMD 1206 rezistor 33ohm ..... 0.20 Skk pri 1000 ks (napriklad)

> [...]
Objednaval som u TME (po registracii) a vychadzalo mi to ze min obj
mnozstvo  na polozku je za  cca 60-70 skk  vyzeralo ze je jedno ake
suciastky sa objednavaju, mozno sa teraz pomer zmenil
-jb-