Prilis caste potvrzovani paketu

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Březen 20 13:26:17 CET 2008

MS> Kazdy druhy? Je to sice uz davno, ale v hloubi mozku mi tkvi, ze pri
MS> TCP je potvrzovan kazdy paket. A aby toho nebylo malo, tak ono to je
MS> najak tak, ze si ty 2 stanice hraji ping-pong (A posle paket, B
MS> potvrdi prijem paketu, A potvrdi potvrzeni prijmu). Tomuto schematu by
MS> odpovidalo i vase 'potvrzeni kazdeho druheho paketu')
MS> Omluvte mne, pokud ziju v bludu a ani nectete dal:)

Ping-pong je jen pro navazování a ukončování spojení.

Nastavení okna říká kolik maximálně smí být nepotvrzených bytů, ale
neříká nic o tom že by se nemohlo potvrzovat častěji.

Zde si nejsem úplně jistý, ale myslím že se potvrzuje tak jak to
příjemce stíhá. Lze pak jediným paketem potvrdit několik příchozích
najednou.

Tomáš

MS> No a z toho plyne, ze zadne zvetseni okna mozne neni, jedine co by
MS> pomohlo je zvetseni paketu samotneho (=>mene paketu => mene
potvrzovacich =>> mene potvrzeni potvrzovacich)
MS> Ale zvetseni paketu ma i svoje stninne stranky (ne kazdy ty velke
MS> pakety umi, u WiFi vedou velke pakety k mnohem vetsi sanci, ze se
porusi ->> opakovane vysilani (cimz se to krasne zacne zahustovat,