GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-() + postreh na TME

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Čtvrtek Březen 20 13:17:26 CET 2008

Mesicne,ctvrtletne,rocne,od zacatku nakupovani na TME?Pokud od zacatku tak
bych mel miti lepsi ceny nez Vy.
Radek
----- Original Message -----
From: <admin.mtech@gmail.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 20, 2008 12:44 PM
Subject: RE: GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-() + postreh na TME

Podla mna je to odvodene od doterajsich obratov u nich...
Ja cca +/- hruby odhad zatial nakup za 20tis....

Takze z tohto usudzujem ze zakaznici TME su deleny do skupin.
Zrejme patrim do skupiny ktora ma sice dobre ceny, ale MUSI objednat aj to
co nechce :-)

Preto s minimalnymi mnozstvami asi nemate problem a ja ano....

-mt-