OT:linux

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Čtvrtek Březen 20 12:47:41 CET 2008

Uz jsem to nasel.A jde to.
Radek
----- Original Message -----
From: "Galloth" <lordgalloth@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 20, 2008 12:34 PM
Subject: Re: OT:linux

Myslim, ze sprovoznit to jde pomoci Wine, ale nikdy jsem tonedelal.
Mam ale pocit, ze IE, presto ze je volne ke stazeni, je neni zdarma a
muze se stahovat pouze jako soucast Windows. Nebude tedy ten Vas
zakaznik mit stejne problemy s licencema jako kdyby si tam instaloval
rovnou Windows?

honza K

2008/3/20, Radek Sztwiorok <sztrad@gmail.com>:

> Vim ze to tu asi nepatri ale mel bych dotaz ohledne linuxu.
> Potreboval bych spustit na linuxu IE6 a vyssi.Je to mozne nebo toto
> spojeni
> je nespolehlive-nefunkcni.
> Vyskytuje se tu par odborniku na linux tak bych prosil o radu jakou
> distribuci pokud to jde bych mel pouzit.
> Zakaznik by chtel zobrazovat data ze SCADA systemu na vice PC(pozaduje
> Linux
> kvůli licencim na win) Scada system umoznuje predavani celych obrazu
> pomoci
> XML ale potrebuje pro nektere funkce IE6 a vyssi.
> [...]

Jan Kastil
galloth@jabbim.cz