FET tranzistor bez diody?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Březen 20 11:13:01 CET 2008

No když je v tom FETu dioda antiparalelně, přes kterou by se nechtěně
uzavíral proud, tak bych dal do série diodu, která ho zpětně nepustí.
V propustným směru (toho FETu, ne tý parazitní diody) si ten proud
můžu řídit jak chci. K tomu dám to samý v bledě modrym, ale vzhůru
nohama, abych moh řídit proud i s opačnou polaritou. (Netvrdím, že je
to nejlepší řešení).

P.K.