Re: OT : Sháním šumovou diodu

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Březen 19 23:44:19 CET 2008

 19.3.2008, 23:31:33

Dobry zdroj sumu (principialne snad nejlepsi) je i zarovka.
Lepe halogenka nebot ma vetsi teplotu vlakna -> vetsi sumovy vykon, a
vlakno ma mene zavitu -> mensi ovlivneni na vysich pasmech.
Problem je predevsim jiz uvedene ovlivneni charakteristiky na vysich
pasmech tvarem vlakne bezne dostupnych zarovek, a taky ponekud vetsi
spotreba takoveho generatoru, vyhodou pak snadna regulace sumoveho
vykonu.
Vhodnost tohoto reseni v konkretnim pripade neumim posoudit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz