GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-()

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Březen 19 22:58:30 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 19.3.2008 od HW CNCnet.info:

> Bal jsem se ze napises 11.8.2008 protoze nevim jak ten 11. tyden
> chteji stihnout.

Oni ted maji asi binec v aplikaci, me to taky minule poslali na
dobirku misto na fakturu.

> Me to ale moc vtipne neprijde - jestli slovo Dodame je to same co
> Dodali jsme tak jsem fakt jak u tataru.

Ano, to znamena. Koneckoncu mam takovy dojem, ze autor te aplikace by
mel byt nekde v teto konferenci. Nekdo se tim pred casem chlubil, ale
psal o webove casti, tak treba dela i ten zbytek :-)

> Tak jak s tim 11. tydnem tim bych zacal...

Ten jsem ti vysvetlil. Ze maji bordel v terminech, to vysvetlit
nedokazu, nejsem z GME...

> Objednaval jsem za 4.500Kc - to ze to nemaji vsechno skladem snad
> neni muj problem.

A jak tomam vedet, kdyz jsi psal, ze 3800 bez DPH?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz