OT : Sháním šumovou diodu

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Březen 19 20:43:45 CET 2008

Je to velmi nedostatkove zbozi - loni v Holicich nekdo nabizel za 800 kč
.Měl jich celé plato odhadem si 30 kusů.Stále stejný člověk.  A každý
rok nějaké prodá.
Každý rok ho tam potkávám, ale takové peníze nejsem ochoten dát.
Ja jsem vybral z několika desítek diod KZ721 tu "nejlíp šumící"  a
poměrně úspěšně nahradil.
Jinak mám 37NQ52 ale ta je směšovací, asi by Vám nepomohla.
Jestli chcete originál tak jediná šance je burzy..... nebo existovaly
ruské náhrady. ( údajně lepší než 36NQ52)