pre radioamaterov - polovodicove konce

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Březen 19 08:28:06 CET 2008

balu@home napsal(a):

>niekedy ma taketo veci proste naseru...

sem se uz omlouval - dle nazvu prispevku jsem cekal neco jineho, proto
jsem reagoval s cenou.
K te konstrukc nemam namitky, jak jsem jiz psal, je to moc pekne!

>Namiesto toho aby sa niekto
>pozastavil nad tym ze je tam vysvetlene ako sa da postavit taky
>zosilnovac kompletne odolny voci odrazenej vlne bez cirkulatora,ze su
>

>tam hybridy ktore pracuju pomaly cez 4 dekady

I kdyz u teotetickeho rozboru impedancnich transformatoru je uvedeno - "
In theory no high frequency limit"
.....ja jsem nasel v uvodu, ze pro pokles 3dB je sirka 10MHz.  (
frekvencni rozsah 0,5-6MHz )   :-(
Asi jsem stale nespokojeny clovek., ale pro HAM vyuziti by bylo nutne
alespon 0,5-30 (50) MHz