SATA problem

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Březen 18 19:55:03 CET 2008

Běží - to jako bez rebootu, nebo bez reinstalace? To je totiž veliký rozdíl.
U linuxu se počítá uptime, tedy doba bez restartu. W95 jsem musel
restartovat, nebo se restartovaly samy i několikrát denně. XP mi provedou
samovolný restart nebo nejdou uspat (vypnou se až dojdou baterky) v
dlouhodobém průměru tak jednou za měsíc.

----- Original Message -----
From: "Zdeněk lada" <zdenek023ster@gmail.com>

Nevím jak vám ale mě běží windows XP již rok bez problémů. Jediné
problém byly  RAM které jsem reklamoval. Windows 98 na kterých jsem
jen programoval a psal protokoly mi vydrželi bez problémů 4 roky.
Možná máte nestabilní hardware. Základem je kvalitní antivir a
firewall(používám kerio).Dále používám Firefox.  S tímto základem
můžete prohlížet i "nebezpečné" stránky.

Zdeněk