OT: doporučte prosím citlivý diktafon na přednášky

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Březen 18 19:44:55 CET 2008

Musim rict ze ja jako dysgrafik, nepotreboval ani obzvlaste multiudou
pedagozku, proste prumernou prednasku jsem bud zapisoval, nebo pochopil,
oboji nikdy(a zapisky stejne k nicemu, protoze ze 75% necitelne).
Problem je ze moje silne sklony k neporadnosti zpusobily ze jsem si radu
materialu uz nikdy nesehnal.
Tak clovek ac ma potvrzeno IQ135 ani na paty pokus nedodela vysokou skolu.
Chjo, nastesti mi to s pribyvajici praxi prestava vadit.

Jakub Ladman