SATA problem

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Březen 18 13:32:19 CET 2008

Kdyz jej sel kupovat muj pozadavek byl zda tam pujdou winsy, prodejce mi
rekl , ze to umoznuji jen nektere notebooky  a mrknul do biosu, byla tam
vobla SATA a jeste neco....
Pak mi volal klient, ze si na nejakem eshopu koupil super levny
notebook, ale je na nem linux, k tomu koupil CD XP SP 1, mno taxem
prisel , myslel jsem ze zvolim volbu SATA a bude to coby dup ale ouha,
ta moznost volby tam vubec nebyla. Po nabootovani  a kratkem zjistovani
HW PC mi to napsalo ze system nenalezl pevne disky , stisknete F3 pro
ukonceni ....

LK