sss

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Březen 17 22:10:21 CET 2008

Predevsim se omlouvam, tohle sem vubec nemelo jit, ale kdyz to tu jiz je, tak tato verze rozhodne neni zdarma stazitelna  ze stranek Vmware :-)

>hle jde normálně stáhnout od vmware, plně funkční. Bohužel ale od verze
4.5 je v tom "malá domů" - prostě to chce bez důvodu na net přesto že má
vypnuté aktualizace. Co chce posílat jsem nezjistil, vždycky jsem tomu zatrh
tipec.

Co se týče licence, tak tu lze zadarmo získat časově omezenou na měsíc, ale
lze si ji opakovaně zadarmo stáhnout.

Co bych uvítal, je tedy crack vmware, aby neposílal "malá domů", ale to jsem
ještě nikde neviděl.