Nadpajanie optickych vlakien

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Březen 17 19:41:53 CET 2008

Ja myslel, ze jsme tu na technicke konferenci a slovu krimplovaci
vsichni rozumeli , rozumi a budou rozumet.
Nikdy jsem netvrdil, ze slovo krimplovaci je dobre. Netvrdim ani ze je
spatne.  Tvrdim , ze se uspesne pouziva a vetsina vi o co jde, 99
procent lidi se nad tim ani nepozastavi.
Uz to , ze google o tom slove ma nepreberne mnozstvi odkazu je toho
dukazem. Pravda pomer krimpovaci a krimplovaci je asi tak  4:1
Dokonce napis na tovarnim obalu od klesti je take s "L"
Moje dite, az si jednou pujde kleste koupit, uvidi na obalu krimplovaci
a bude presvedcene, ze to tak je, pte se s tim nazvem nikdy nemelo
moznost setkat.
Dovolim si tvrdit, ze se tak  pouziva mnoho dalsich zkomolenin - treba
displej. Co je to za slovo ?! Spravne ma byt display. Proste se to tak
prejalo a tak se pouziva. Stejne tak krimpovaci nekdo  predelal na
krimplovaci - dle me je to naprosto stejny pripad, ze tam nekdo ( kdysi
) neco ubral/pridal, aby se to lepe cetlo.
Spravny terminus technikus neni ani " baterka" ale baterie, take se nad
tim nikdo nepozastavuje, pte je to zazita hantyrka. A takovych veci je
spousty.
Proto me vzdycky vytoci na maximalni (moznou) miru, kdyz tu nekdo zacne
hrat se slovicky, ba nekdy i s pismenky. Zvlast, kdyz je vse jasne z
kontextu a smyslu prispevku.
Omlouvam se za total OT, ale nedalo me to.