Asus EEE 4G

oja ondrej.janovsky@alarex.cz
Pondělí Březen 17 19:21:13 CET 2008

Tak ze bych byl testovaci kralik? Ono ani to moje Lenovo Z60m nebyla
prochazka rajem. Ale fakt je, ze zachranilo zivot memu psovi, kdyz jsem
s nim pretahl jineho, co ho chtel zakousnout. Z Asuse by si asi 60kg
hafan nic nedelal.

S Ebay nevim, takhle to protahnu firemnim ucetnictvim a je po starostech
s DPH.