Asus EEE 4G

Bitovod hw@prelude.cz
Pondělí Březen 17 19:06:33 CET 2008

Nooo, _ohlasil_ je opravdu ledaskdo, vetsina to ma podlozena vyrenderovanymi
obrazky, nerealistickou cenou a zboznym pranim hochu z marketingu... Jetli
to nekdy nekdo uvidi na trhu, to je ale ve hvezdach, ono se tu konec koncu
stale jeste oficialne neprodava ani to EEE, ktere bylo ohlaseno poprve
zhruba pred rokem a pul.

Takze jo, ja bych taky pockal, koneckoncu nez si budu mit cas s tim v
duchodu hrat, snad se dostane na trh i druhy vyrobce. Ale jestli bych na tom
chtel neco dela a to v nejakem prijatelnejsim casovem horizontu (do duchodu
mam jeste dvacet let), tak bych se podival po EEE na eBay.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 17, 2008 6:58 PM
Subject: Re: Asus EEE 4G

17.3.2008, 18:49:30

Pokud nemusite, tak s nakupem nespechejte. EEE je dnes jedine zarizeni
sveho druhu na trhu ( OLPC co-by uhlavni konkurent realne na trhu
neni), a monopol nikdy neni to nad cim by zakaznik jasal.
Situace by se mela zmenit tak od poloviny roku, nebot prakticky kazdy
kdo dela notebooky ohlasil* vlastni verzi EEE-cka, -> konkurence ->
vetsi vyber, lepsi parametry, nizsi cena.

* treba
zde:http://pctuning.tyden.cz/dalsi_minilaptop_s_cenou_pod_300_usd.html

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz