Zahada disketove mechaniky

Pondělí Březen 17 18:22:07 CET 2008

Hezký večer,

    disketová mechanika je moc dobrá věc v případě potíží na starších
strojích které neumějí fungovat s USB, například když instalační program
OS chce disketu s ovladačem a chce DISKETU protože z ničeho jiného to
nevezme. Nebo když technologický počítač nemá jiný výstup než disketovou
mechaniku (dokonce 5,25"). Náš hlídací počítač je 80486 s DOS + Windows
3.11 a do dnešních dnů plně vyhovuje provozu a běží spolehlivě. Původně
tam byla ta 286 co jsem teďka zkoušela :-) Ale před moc lety ji vyměnili
za tu 486 a ta tam je do dnešních dnů.

    Já vím, že dneska nejsou diskety zrovna populární, ale někdy jsou
prostě potřebné. Jinak bych se s tím tolik netrápila. Doma ji v počítači
mám, ale používám ji dosti sporadicky, spíše skoro vůbec (i když takový
MEMTEST nebo SEATOOLS...) takže chápu argumenty proti mechanice, ale já
mám zase ty pro mechaniku. A to že jsou dvě? No to je proto, že je každá
jinak veliká ;-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186