Dve pripojeni netu do jedna LAN

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Březen 17 11:47:35 CET 2008

Ano to tak myslim. Pristup zvenku na servery pojede jen pres jednoho
providera - pokud bude problem nejaky delsi vypadek tak to holt
prenastavim rucne.
Spis mi jde o nastaveni LAN casti - zvlast pokud pujdu ze stanice co
bude mit nastavenou GW na druhy router. Pak by to mel router presmerovat
  na lokalni adresu serveru v LAN a ten odpovedet pres svoji GW a znovu
to smerovat na LAN IP stanice.

Radek Vicek