OT: exploze žárovky

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Březen 17 11:10:31 CET 2008

Ne je tam klasicka tlumivka a VN zapalovac. Ja to rozhodne nedoporucuju
jako nahradu lustru v obyvaku, ale pote co jsem po osazeni asi 5 DPS
zacal mit oci jak angorak a to jsem si svitil tim 100W spotovym
haloluxem zacal jsem hledat nejake reseni. Tu MH vanicku jsou mel
koupenou cca pred mesicem v Makru a tak jsem ji zkusil pouzit. Nemam
pocit ze by to blikalo (neznam fyziku toho jak se projevuje 50Hz na
tomhle vyboji). Alespon me na oci to nevadi - pokud myslite strobo kvuli
tocivym strojum tak to netusim - na soustruhu mam ale jeste primo nad
univerzalou malou lampicku - davaly se tam prave kvuli zarivkam
pouzivanym v dilnach.

Vyhoda te vybojky je ze neexistuji stiny - pocit jako ve dne. Mirna
nevyhoda, ze se nektere veci lesknou - treba halovane pady na DPS.

Radek Vicek