OT: exploze žárovky

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Pondělí Březen 17 09:32:53 CET 2008

Dobrý den,

nedávno mi také praskla žárovka v patici E14 - typický průběh, rána,
sršení a díra v objímce :-) Nemyslel jsem, že je to až tak častý jev,
ale podle reakcí zde v konfeře... Ale na druhou stranu mám doma v jednom
svítidle už cca 2 roky žárovky Osram 40W se závitem E14 ve svítidle a
zatím bez výměny - ovšem jsou připojeny přes stmívač se spínáním v nule.

S pozdravem Jan Půhoný