Re: OT k téme:Detektor + CT ..

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Březen 16 01:17:46 CET 2008

 16.3.2008, 1:01:16

Ja z one nahravky nevidel ani zacatek, je mi sumafuk kolik ma kdo
titulu a cemu veri nebo neveri x % americanu. Proste pamatuji 11/9,
pamatuji si jake udalosti se stali a nestali po te, a s toho jsem si
odvodil ze oficialni verze je na hony vzdalena od skutecnosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz