OT:Nansulate - tepelna izolace v tenkych vrstvach

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Březen 14 23:48:13 CET 2008

On Fri, 14 Mar 2008, Jirka MWW wrote:

> Dobry vecer,
>
> zajimal by mne  nazor pritomnych na tohle :
> http://www.nansulate.sk/
>
> Slibuji uzasne tepelne- izolacni vlastnosti pri nepatrnych tloustkach.
> Osobne tomu neverim.

Ta vlastnost navic kterou tam slibuji je odrazivost proti prostupu
tepla zarenim, takze neco jako hlinikova folie s tim, ze to ma lepsi
odolnost proti prestupu tepla vedenim nez hlinikova folie. Ale vzhledem
k male tloustce te vrstvicky tahle druha vlastnost bude stejne jen mala,
1cm polystyrenu to muze nahradit ztezi.