OT: Zaklady Ubuntu

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Pátek Březen 14 19:55:46 CET 2008

Zkuste pohledat verzi "alternate" či tak nejak se to menuje. Na nektere hw
nejde standart graficky instalator nainstalovat. Po nainstalovani a
nabootovani dojde k najeti do grafického prostredi.
Akorat to alternate budete muset pohledat. Musel jsem tak nainstalovat 7.04
a i instalace na "super novy" hw taky nefunguje beznou instalaci.
Petr
----- Original Message -----
From: "Milan Lysa" <Milan.Lysa@progeo.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 14, 2008 6:13 PM
Subject: RE: OT: Zaklady Ubuntu

Souhlasím, MD5 plug-in maji TotalCommander i Servant Salamander. Overte to
MD5, at tu neresime blbosti.

> Doporucena kontrola kontrolniho souctu neprobehla.

Proc neprobehla? To je nejaka funkce toho, cim jste to stahoval nebo
neprobehla jen proto, ze Vam nesel spustit WinMD5Sum? Ted jsem to vyzkousel
a stahne se i pocita MD5 bez problemu.

Jestli se poskodi i 180kB velky soubor stahovany ze dvou zdroju, pak bych
ocekaval to same i u ISO obrazu.

Milan Lysa