Mala vodni elektrarna

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Pátek Březen 14 18:28:05 CET 2008

Ja jednu MVE mam, teda poznam aj detaily. No neviem, nakolko su predpisy CR
a SR rovnake. Teda tak vseobecne:
Na tom webe som nic technicke nevidel. Preto moznosti lokality skuste
posudit podla postupu na spomenutej adrese http://mve.energetika.cz/ .
Pripadne sa pýtajte, mozno poradim.
Na Slovensku kedysi prevadzkovanie MVE patrilo pod zivnost, no uz dost davno
to bolo vynate. Dnes treba povolenie od Uradu pre Regulaciu Sietovych
Odvetvi. Je to v podstate obdoba zivnostaku pre tuto cinnost. Za vydanie bol
jednorazovy poplatok 2*1000Sk. Na zaklade tohoto povolenia je prislusny
rozvodny podnik povinny s Vami uzavriet zmluvu a vykupovat energiu. Cenu
kazdorocne urcuje URSO. (asi 2 - 2,50Sk/kWh). Presne udaje maju na ich webe.
Rozhodnutie o efektivite uz samozrejme zostane na Vas ...

                                  Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "RV" <

svagrova dostala do pronajmu historicky objekt stareho hamru viz.
http://www.buskuvhamr.cz/

Krome kompletniho a funkcniho hamru je v objektu instalovana MVE. Nevim
zatim absolutne zadne technicke parametry. Predchozi pronajimatel
elektrarnu neprovozoval a tak pravdepodobne bude treba zaridit nejake
nalezitosti k tomu, aby se dala znovu zprovoznit.