OT: Zaklady Ubuntu

Milan Lysa Milan.Lysa@progeo.cz
Pátek Březen 14 18:13:31 CET 2008

Souhlasím, MD5 plug-in maji TotalCommander i Servant Salamander. Overte to MD5, at tu neresime blbosti.

> Doporucena kontrola kontrolniho souctu neprobehla.

Proc neprobehla? To je nejaka funkce toho, cim jste to stahoval nebo neprobehla jen proto, ze Vam nesel spustit WinMD5Sum? Ted jsem to vyzkousel a stahne se i pocita MD5 bez problemu.

Jestli se poskodi i 180kB velky soubor stahovany ze dvou zdroju, pak bych ocekaval to same i u ISO obrazu.

Milan Lysa