OT: Zaklady Ubuntu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 14 14:23:30 CET 2008

Když už jsme teda začli o ubuntu, měl bych dotaz. Jak na grafiku? Mě
dostalo, že na radeonu 7000 s 32MB mi dovolí max. rozlišení 1024x768
(je to starší grafika, tak bych čekal, že ovladače už to bude mít v
sobě). Zkoušel jsem verzi asi 7.04. LiveCD fedory umělo i 1280x1024
(nativní rozlišení LCD).

P.K.