OT: Zaklady Ubuntu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Březen 14 13:59:22 CET 2008

> Dobry napad. Zkusim starsi verzi.
> Zatim nepomohlo ani opakovane stazeni. U programu WinMD5Sum to same.
> Taky nejde spustit ani po novem stazeni. Priznam se, ze jsem takove
> komplikace hned na zacatku necekal. :-(
>
> Zdenek

Zdravím,
   to je právě jedna z věcí, které nám "hardcorovým" Linuxářům vadí na
moderních distribucích - snaží se, aby byly "uživatelsky přívětivé" skoro
jako "dominantní OS", ale díky tomu přebírají i jeho nevhodné vlastnosti,
např. nedostatečnou chybovou diagnostiku. To, že to při instalaci "zatuhne"
si u Linuxu nedovedu představit - jenže já instaluji Linux z příkazové
řádky, zadávám příkaz za příkazem fdisk, mkfs, cp, vi nějakých těch souborů
atd... a pokud se někde něco po**re, hned vím, co a kde a díky zkušenostem
i co proti tomu udělat. Na druhou stranu chápu ty, kteří chtějí zkusit
Linux a jsou hned ze začátku odrazeni tímto druhem nezdaru. Je mi to líto
a rád bych pomohl, ale sám nevím jak, protože znám jen tu "svoji" distribuci,
kterou si udržuji letos již 14. rokem, a díky tomu žádnou jinou neznám...

   S pozdravem Pavel Troller