Re: OT k téme:Detektor + CT ..

aze aze@seznam.cz
Čtvrtek Březen 13 20:53:15 CET 2008

Hm, myslim, ze autori techto obrazku na Malte o tom vedi vic nez nejaky posahany cesky zahadolog v CT1.....tedy o svych vlastnich koulich :)))))
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Novotny Pavel
  To: hw
  Sent: Thursday, March 13, 2008 8:39 PM
  Subject: Re: OT k tĂŠme:Detektor + CT ..

  Az se mi chce rici, ze ted postupujete stejne jak autori Detektoru, o problemu vite prdlajs,  mate teorii a realita neni az tak podstatna. :-)

  Detektor nesleduji, pravda, tento dil jsem videt chtel, ale nejak se nezadarilo. Ony zahadne koule presneji Bilinske (Vrsanske) koule jsou konkrece mineralu Pyrit a Markazit, nachazeli se v lomu Vrsany (pro mistni Hrabak u Mostu), dnes se nachazi prakticky vyhradne ve velkolomu Bilina (byvaly VMG) presneji v jeho nadlozi. Jde o pomerne zajimave geologicke  utvary, ktere vznikaji z rostoku pri teplotach do 100C a to za spolupusobeni bakterii rodu Desulfovibrio, par techto kouli mam ve sbirce. V Detektoru na toto tema hovoril Z.Dvorak a to rozhodne neni zadny zahadolog, ale velice erudovany a velmi nadseny geolog, ktery Bilinskym koulim a Biline venoval znacnou cast sveho zivota. Nevidel jsem a tak nevim co Zdenda povidal, ale rozhodne to nebylo nic zahadneho a nadprirozeneho. Pro zajimavost na tema Bilinskych kouli probehla v roce 1993 v mosteckem vyzkumaku konference zahadlologu a geologu, vsechno se totalne ozralo, zaver byl,  o nic zahadneho nejde a vodka je svinstvo. :-)

  >V jednom z dilu tohoto uzasneho serialu resili tema zahadnych kamennych
  kouli. Kluk mi poslal spoustu fotek  z Malty a na jedne je vysvetleni pro
  turisty.... prosim neukazovat zahadologum, bylo by po legraci.
  AZE

  http://mujblog.atlas.cz/

  __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 2945 (20080313) __________

  http://www.eset.com