Re: OT k téme:Detektor + CT ..

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Březen 13 20:28:11 CET 2008

Zatím jsem narazil jen na dva smysluplně zdokumentované případy neobvyklého
chování hmoty:

1. Rychlosti kosmických sond se po nějakém specifickém manévru zdají být o
nějaké mm/s jiné, než by odpovídalo teorii. Ale vzhledem k poměru mezi mm/s
a km/s nebylo ještě ani s jistotou rozhodnuto, jestli se nejedná o chybu
typu nespávně definovaná vztažná soustava, či obecně měřící chyba.
Podrobnosti lze nalést např. hledáním "anomálie sondy pioneer".

2. Podivné měření, které uskutečnili v ESA, jenž je diskutováno např. zde:
http://aldebaran.cz/forum/viewtopic.php?t=510

PH

From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
  když už se toto zde probírá, dovolím se zeptat, zda skutečně může fungovat
antigravitační přístroj, založený na principu rychle rotujícího disku. Kdesi
jsem četl, že pokud by opravdu rychle rotoval (= relativisticky, dejme tomu,
že obvodová rychlost by měla tak c/2 či více), mělo by dojít k výraznému
odstínění gravitace v prostoru nad ním. Je to pravda, nebo taky jen
smyšlenka ?
A pokud pravda, na jakém principu to funguje (tedy, nefunguje, protože nikdo
ten disk tak rychle neroztočí, ale mohlo by :-) )?