RE: OT k téme:Detektor + CT ..

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Březen 13 18:59:57 CET 2008

To co mate na fotce neni torpedoborec tridy Cannon, neodpovídá silueta
nastavby.
Pokud jde o USS Eldrifge DE-173 tak byl prodan skutecne recku a to
15.1.1951, byl přejmenován na HS Leon D-54, slouzil do roku 1991 a  prestal
existovat dne 11.11.1999, tehdy byl prodan do srotu a sesrotován firmou
Scrapmetal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Peter Bosnak
Sent: Thursday, March 13, 2008 12:45 PM
To: konfera
Subject: OT k téme:Detektor + CT ..

Len tak na okraj... Pred pár rokmi som bol na Kréte a pri ceste na letisko v
Chanii sme obchádzali známu Scuda bay,kde bolo vidieť zakotvenú malú
vojenskú loď,asi torpédoborec. Šofér autobusu mi povedal, že je to veľmi
stará loď a stojí tam tak už veľmi dlho.Podarilo sa mi cez okno autobusu
urobiť mizernú fotku.Po pár rokoch som čítal nejakú publikáciu o
Filadelfskom experimente,kde bolo uvedené,že pár torpédoborcov triedy
Aldridge (to je ten "zmiznutý") predali Američania po vojne do Grécka a
konkrétne Aldridge bol dlhé roky zakotvený v Scuda bay na Kréte. Takže ho
možno mám na fotke.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2944 (20080313)

http://www.eset.cz

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2945 (20080313)