merak

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Čtvrtek Březen 13 17:59:39 CET 2008

Zkus se dohodnout s ucetni, ale urcite kdyz to objednas pres paypal nebo
kreditku ti musi dojit faktura mailem.
Fakturu vytisknes a das ji to. Pak ji das vypis (nebo cast) z uctu kde je ta
platba.
Takhle jsem nakupoval do firmy z amazonu knihu na svou kreditku a ucetne je
to ciste, ona by si tezko mohla dovolit nejake svindle.

P.K.