OT k téme:Detektor + CT ..

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Čtvrtek Březen 13 13:47:33 CET 2008

Ja to tiež beriem iba ako malú pravdepodobnosť.Keby som bol vtedy
vedel,že je to možno on,tak by som si ho bol odfotil lepšie.Ale iba ako
raritu,lebo celú tú záležitosť neberiem vážne.

                                                Peter

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/3b/De173Eldridge.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Philadelphia_Experiment
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Eldridge_(DE-173)