MP3 prehravac

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Březen 12 12:38:31 CET 2008

Zdravím,
  zrovna včera jsem řešil něco podobného, kolega mi přinesl mrtvolku přesně
v tomto stavu.
  Formátovat to skutečně nešlo, dělal jsem to pod Linuxem, takže jsem měl
velmi detailní diagnostiku. Pak už jsem klesl na úroveň fdisku a na závěr i
dd do MBR, ale nic z toho nešlo - při pokusu o jakoukoliv akci tohoto typu
se chvíli nedělo vůbec nic, pak SCSI vrstva nahlásila timeout commandu a byl
tam i nějaký USB timeout. Prostě to zařízení nebylo schopno zapsat na to
medium. Při čtení to četlo normálně, alespoň MBR vypadal koerktně a partition
to načetlo správně. mount však nadával na chybě ve filesystému a nic
nenamountoval. To však žádné low-level chyby negenerovalo.
  Též jsem dotyčného poslal pryč, ať si zkusí najít nějaký hard reset či
reflash.
   S pozdravem Pavel Troller