Co este ti norski studenti zvrzali, alebo, preco nemam rad nedorobky ako AVR...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Březen 12 12:10:22 CET 2008

To nie je celkom pravda: ak pridete s rozumnym projektom, a ak je jasne, aky je Vas vklad, a ak natrafite na spravneho cloveka, tak sa moze rozvinut aj celkom funkcna spolupraca.

Ja viem, vela ak, ale zivot je o tomto.

Skuste pripadne naznacit oblast, kde ste to skusali.

wek