Detektor + CT ..

Tak to nemám a ani nevím že něco takového napsal.

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 12, 2008 12:13 AM
Subject: Re: Detektor + CT ..

100% účinná finta je jim říct že se spolu pomodlíte.

Jinak k Součkovi, máte jeho Opravník oblíbených omylů? Je to fantastické
počteníčko.

Kdybyste někdo někde v útrobách Sítě vyštrachal tu jeho poslední knihu co
zabavily po jeho smrti naše nebo ruské tajné služby kvůli aféře s pokusy na
zajatcích, tak bych byl nejen já vděčen.