OT: Jak nainstalovat Linux

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Březen 11 22:55:03 CET 2008

Vidite a ja sem v opacne situaci kdy mi vadi, ze pokazde co reinstaluju wokna
musim obnovovat MBR ze zalohy, protoze mi ho instalator XP prepise a grub se
pak nespousti -> nedostanu se do linuxu. Takze toho grubu bych se nebal,
zbavit se ho je snadne, jak uz tu nekdo psal, staci treba tem mbrfix nebo
fixmbr (taky nikdy nevim jak je to spravne), Pripadne vyborne je hirens boot
cd, je tam (mimo spousty jinych) i utilitka co umi mbr ulozit do souboru a
pak pripadne obnovit...

DrozdJ
---