Li-Pol baterie v mobilu

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Březen 11 16:27:33 CET 2008

quasimodo napsal(a):

>Caute, uz to tady kdysi bylo ,ale nemuzu nic najit v archivu. Poradite
>mi jak ozivit LiPol baterii v mobilu? Telefon byl prakticky novy,ale
>dotycny jej uplne vybil a svihl s nim do supliku. Tam lezel cca pul roku
>a baterie po te dobe nejde nabijet. Je mi ji lito vyhodit, ale asi
>nezbyde nic jinyho

Presne tak, ja jsem take zkousel uplne vyblitou LI-Pol vzkrisit, je to
jen ztrata casu, ktery jsem tomu venoval.
Baterie sice funguje, ale ma asi velky vnitrni odpor, pte kdyz mobil
musi vyjet s vykonem  daleko od BTS  tak se vypne.
Pri  kapacitnim testu te ozivene  baterky to vypadalo OK, dokonce byl o
neco lepsi nez u nove baterie, ale v mobilu proste nefunguje ( N3310)
Nova baterie funguje normalne, mobil se nevypina.
Jedine co pomohlo, pripojit paralelne k baterce ( te ozivene) elyt  10
000 M/ 16V - pak to gungovalo normalne. Jenomze co s tom "burtem" u toho