OT: Časový server

Úterý Březen 11 14:09:31 CET 2008

Hezké odpoledne,

    zkusila jsem tento postup, ale ani na jednom ze dvou pokusných
strojů to nefunguje. Tak nevím. Mám jen Windows XP home, jestli to
funguje pod XP Profesional nevím, ale ty nemám.

    Položku"LocalNTP" jsem v klíči nenašla, tak jsem ji tam vložila já,
je to tak dobře a nebo je někde zrada jinde?

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186