Re: doporučte prosím citlivý diktafon na přednášky

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Březen 11 12:08:41 CET 2008

Diktafonu mi kdysi proslo rukama docela dost. Vse co prodaval Conrad v
nemecku.
Bohuzel u naproste vetsiny jde prave o to aby diktafon bral pouze zblizka.
Mam par "klopaku", ale pouzivame je ke kameram a jejich charakteristika je
take "nablizko".
Prednasky budu mit v pisemne forme i na CD jako dokumenty ale se znacnym
spozdenim.
Zatim mi nejlepe vychazi Olympus. Zkousel jsem se zeptat jestli nahodou neni
nejaky cinsky MP3 zazrak za slusny peniz. Uplne by stacil. Nastesti
prednasejici mluvi hodne nahlas a tak to asi vyresi notes s ext. mikrofonem.
Jindra Polivka

Kupte nejaky digitalni s vestavenym recovym filtrem a hlavne s vstupem na
externi mikrofon. Od zadneho diktafonu necekejte zazraky, jinou
charakteristiku mikrofonu potrebujete pro zaznam jednani u "kulateho" stolu
a jinou pro zaznam prednasejiciho ve velke aule a zde nezbyva nez uzit ruzne
a ruzne smerove mikrofony.
Mikrofony i solidni diktafony ma treba Olympus.

http://www.audio-videoshop.cz/digitalni-diktafony/prislusenstvi-k-diktafonum/

>Zdravim,
shanim citlivy diktafon na prednasky. Ne, ze bych na netu nic nenasel ale
moc neverim marketingovym informacim u prodejcu. Pokud nekdo prispeje
osobnimi zkusenostmi tak budu rad.
Dekuji. Jindra Polivka