Odrušení regulátoru s ATtinny13

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Březen 11 11:17:55 CET 2008

Dano, Ty si naozaj optimista, par trikov a rusenie sa moze znizit...
Napr. spinanie v nule.

Sasa, ja by som sa prihovoril za tu schemu, osobne tipujem na nahradnu
schemu, budenie pinu, gate mosfetu a napajanie. Tam sa mozu generovat
spicky radovo vacsie, nez je napajacie napatie. Takze musis potlacit
najprv tie, potom spomalit hranu vystupu z pwm atd. Ale to je stale ta
ista pesnicka. Su to vlastne vzdy len filtre, filtre a znova filtre.

A.