Re: Zmaten z FSB frekvencí u Athlona 64x2

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Březen 11 10:53:53 CET 2008

To je ale pochopitelne. Kdyz kupuji CPU, potrebuji vedet, jak na nem
pobezi jednotlive programy a jestli jim ty programy pobezi rychleji an
tom nebo na onom CPU. A to s datasheetu nezjistite. Dokonce jsem videl
nejake seriozni porovnani OpteronxDualCore na pametove narocne
algoritmy a opteron vychazel mnohem lepe nez DualCore. Zduraznuji, ze
to bylo pri paralelizaci pametove narocnych algoritmu. Kdyz jsem ale
pak hledal porovnani procesoru v beznych programech, tak DualCore
vychazel lepe. Myslim si, ze je to proto, ze vetsina programu
paralelizaci na vice jader vubec nepouziva, a ty co ano ji pouzivaji
ne uplne spravne.
Takze je pochopitelne, ze jako kupujiciho vas zajima, jak to bude
fungovat se soucastnymi programy a ne jak kvalitne maji resene to ci
ono.

Honza