RE: OT: doporučte prosím citlivý diktafon na přednášky

Pikulik picom@volny.cz
Pondělí Březen 10 21:46:19 CET 2008

Řada WS se mi jako diktafon na přednášky moc neosvědčila. Bez externího mikrofonu je citlivost malá, musí se mluvit přímo na
diktafon,ovladací tlačítka a nápisy na LCD jsou malé. Lépe mi vyhovuje řada VN. Citlivost na interní mikrofon je
stejná jako u WS s externím, vidím na tlačítka, větší dislej, neumí ale mp3
(mĂĄm oba typy)

LuboĹĄ

  K Vanocum jsem tatovi nadelil toto http://www.megapixel.cz/olympus-ws-321m s timto http://www.megapixel.cz/olympus-mikrofon-me-52
  Nestihl jsem to otestovat, ale tata si to pochvaluje. Ma to na vselijaka skoleni a prednasky. Muzu zjistit podminky za jakych nahrava a mozna i kus na ukazku.
  Samozrejme jde pouzit i levnejsi model s mensi pameti, analogova cast bude stejna.

  PK.