timestamp logger

Jan Babjak babjak@gmail.com
Pondělí Březen 10 21:31:20 CET 2008

Zdravim, nejsem si jist, jestli takovy program existuje ale za to jsem si
celkem jist, ze nebude zase az tak velky problem ho na zakazku vyrobit.
Nepripada mi to jako moc narocne zadani, takze jestli někdo neporadi lepe,
pisnete mi na mail a muzeme se domluvit.

S pozdravem Ing. Jan Babjak, Bohumin

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, March 10, 2008 9:05 PM
To: HW-news
Subject: timestamp logger

Zdravim vsetkych,

Hladam software, ktory pravdepodobne neexistuje, ale pre istotu sa spytam.

Potrebujeme ocasovat jednotlive ukony pri opakovanej vyrobe. Myslienka je
jednoducha: pracovnik pre niektore ukony aj tak pouziva PC, takze by na nom
mohol na pozadi bezat akysi logger, ktory by mohol zaznamenavat cas, ked
pracovnik stlaci nejake preddefinovane klavesy (napr. F7-F12). Takze
pracovnik na zaciatku cinnosti stlaci prvu klavesu urobi prvy ukon, stlaci
druhu klavesu atd. Nejde nam o buzeraciu ale o organizaciu prace, pre
rypalov... :-) chceme odhadnut kolko sa oplati investovat do pripadnej
modifikacie az automatizacie niektorych z tychto ukonov.

Zatial vsetko co som nasiel vyzadovalo a) klikat mysou, b.) mat otvorenie
nejake okno (dokonca to najblbsie malo to okno na fixovanom mieste a vzdy na
popredi), c) nieco niekde vyplnat (predmet cinnosti) d) vsetko dohromady.
Nic z toho neprichadza do uvahy, soft nesmie nijako obmedzovat nedajboze
zdrziavat pracovnika.

Nestretol  niekto nieco hotove na tuto temu?

Dakujem

wek