Odrušení regulátoru s ATtinny13

Pondělí Březen 10 17:38:30 CET 2008

Hezké odpoledne,

    postavila jsem si regulátor pro lampičku s ATtiiny13. Funguje krásně
a reguluje ještě lépe. Jenže je tu problém s rušením. Zatím to mám na
nepájivém poli ale je to mohutná rušička na SV. Vlastní procesor neruší,
ale jakmile zapojím koncový stupeň (BUZ41, jiný zatím nemám, ale dám tam
něco jiného, tento se moc hřeje), tak to začne příšerně rušit. Řízení je
pomocí PWM na přibližně 200Hz, zkoušela jsem i vyšší kmitočet, ale je to
stejné, jen to v rádiu píská výše.

    Existuje nějaká finta, jak to odrušit? Nebo je nutné dát regulátor
do kovové škatulky? Žárovka bude 20W/12 ale ono to ruše prakticky stejně
ať tam je ta žárovka 20W nebo nějaká maličká, asi tak 0,5W žárovička
(nic moc o ní nevím, je koupená v Compu za 5Kč :-)) před iks lety)

    Budu moc ráda, nechce se mi postavit velikou rušičku, ačkoli rádio
na SV prakticky neposlouchám. Pokud se někdo bude chtít podívat do
programu procesoru, tak jej někam dám, ale tím to asi nebude.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186