OT: Zpozdeni prispevku z konference.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Březen 10 16:28:07 CET 2008

Poslal jsem prispevek 15:25, zu jsem dostal odpoved a muj mi prisel zpet
15:57 - cast zdrojovyho kody zpravy:

	by alik.hw.cz (Postfix) with ESMTP id 06A693011404;
	Mon, 10 Mar 2008 15:26:30 +0100 (CET)

V tom vypisu se moc nevyznam, ale na zacatku tak je dira mezi 15:26 a
15:57. Kde je chyba?

Martin Hanek