Re: Nabourávání WiFi a podobně

Pondělí Březen 10 16:25:43 CET 2008

Osobne bych si nedovolil udelat free pripojny bod, ono totiz zavisi na
tom co tam bude dotycny uzivatel provadet na internetu z vasi
pripojky. To znamena ze za svou pripojku do internetu je zodpovedny
majitel, v nekterych pripadech je dokonce zakazano poskytovat net
dalsim lidem - hranici to s podminkami ktere jsou ve smlouve o dodavce
internetu k uzivateli. Takze bych to zhrnul tak ze je to velmi dobry
zpusob jak provadet na internetu anonymni cinnosti (napr. vypousteni
novych viru, spam etc...). Ono navic tezko budete vysvetlovat policii
ze jste si pustil internet pres wi-fi jen tak ven a s nejakou
nelegalni cinnosti nemate nic spolecneho.