PayPal a platby na Slovensko

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Březen 10 13:56:38 CET 2008

Zdravim
No kdyz ja jsem chtel u KB zaplatit asi 1000 do Finska, tak po me
chteli skoro dalsi 1000 na poplatcich. (Uz si to nepamatuji presne
protoze kdyz mi to rikali, tak jsem premyslel, jestli se zblaznili oni
nebo ja). Ale ochotne my vysvetlili, ze pokud i kvuli teto jedine
platbe zaplatim internetove bankovnictvi tak budu mit slevu a pokud si
vyridim internetovou platebni kartu, tak si to preci muzu koupit pres
ni atd... Takze jsem nakonec odesel s pocitem, ze  bude snad jednodusi
si to koupit v tom finsku osobne.

Honza K