OT: PayPal a platby na Slovensko

mp oklovap@gmail.com
Pondělí Březen 10 13:31:29 CET 2008

Nie je potrebne, aby mal zakaznik ucet v CSOB. Staci, ak ho ma predavajuci.
Zakaznik moze na slovenskej pobocke urobit fyzicky vklad na ucet.
My sme mali presne ten isty problem - riesili sme to tak, ze som sadol
do auta, otvoril ucet v CR.
Je to pre zakaznika bez poplatku a z casu na cas sa da aj zarobit na
kurze, ak sa to rozumne prevedie medzi repbulikami.
Na rozosielanie balickov sme zohnali cloveka, ktory je ochotny to
rozosielat po CR, takze opat za miestne poplatky.
Okrem toho poskytuje aj iny servis, takze trochu penazi, co za to ma, sa
naozaj vratia dvojnasobne.
Ak by ste mali zaujem, mozeme pre Vas podobny servis v SK zabezpecit (ak
toho nemate nejako velmi vela).
Ak, tak sukromne...

mp