Jiskriste v Protelu?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Březen 9 21:15:08 CET 2008

Snad to není moc OT, ale zkusil bych nějaké čipy od MAXIMu - mají v
nabídce kusy, které vydrží snad i těch 16kV. Nebo dát na vstup výkonový
MOSFET (tak na 40A) - ten vydrží všechno a díky malému Rdson na něm není
moc velký úbytek napětí. O jiskřišti jako ochraně proti ESD jsem nikdy
neslyšel, ale možná ji výrobci ochranných prvků z obchodních důvodů
zamlčují :)

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |